Mötesrum
Vi har tillgång till mötesrum på våning 3 och 4. Rummen rymmer 2-26 personer och bokas i Outlook.
Bokning
Boka interna mötesrum på plan 3 eller 4 via GU Outlook. Anpassa rumsstorleken efter antalet deltagare. Detta är viktigt med tanke på att det finns få större interna mötesrum och vi kan inte låsa upp dessa mötesrum i onödan.
Till ev externa gäster behöver du i inbjudan meddela att de ska samlas vid entré plan 3 på mötesdagen då trapphuset är låst. QR-koder med kontaktuppgifter finns vid
trapphuset om en gäst behöver bli insläppt.
Under mötesdagen
Möt upp eventuella gäster vid entré plan 3 (Guldhedsgatan 5A) då trapphuset till plan 4 är låst.
Du ansvarar själv för att ta emot catering, duka/duka av, städa och diska efter mötet, iordningsställande av lokal.
Om något skulle krångla med tekniken i lokalen ska campusservice kontaktas för support. Detta görs via onlineformulär på GU:s Medarbetarportal. Medarbetare utan tillgång till portalen gör felanmälan via mail till service.medicinareberget@gu.se. Sätt en lapp i rummet ärendet gäller om att en felanmälning är gjord så att ärendet inte felanmäls mer än en gång.
Förtäring
Läs mer om hur du beställer förtäring vid interna möten och utbildningstillfällen här
Vett och etikett i mötesrum
Återställ rummets möblering till den ursprungliga möbleringen och håll den inbokade mötestiden.
Ta med dina saker och eventuella kaffekoppar.